onsdag 5 maj 2010

Queen B

Är det en sak alla säger om Beyoncé så är det vilken vacker hy hon har. Den är tydligen felfri. Jag tycker hela hon är flawless.

Sen kan man ju diskutera några av hennes tidigare dieter som typ bara bestått av citronsaft (för rollen i Dreamgirls). Men se en Beyoncé-video och dö lycklig. Från tiden efter oskuldsfulla Destiny's Child till nu är det i videoform Queen B bäst kommer till sin rätt.

Jag gillar hennes nya Bettie Page-stil men min favvovideo är ändå Baby Boy med Sean John. Hennes ormlika ålande på stranden saknar motstycke! Det är som hon är utan ben i kroppen. Så himla sexigt!

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

Gillarna inte. Alls.
Men Bettie! Wow! Har du sett dokumentären om hennes liv!? Så jävla spännande!

Frau Anna sa...

Menar du dramadokun eller? Är det en riktig dokumentär ska jag se till att se den. Dramadokus är bland det värsta jag vet.