söndag 25 april 2010

Teri-fic twosome

Det fanns en tid när Teri Hatcher var den snyggaste person jag visste. När hon var med i Lois & Clark. Tänk bara håret! Glansigt, tjockt, perfekt. Sen fick jag värsta chocken när jag såg henne visa bröna i en usel b-film med Eric Roberts. Det ingick liksom inte i bilden av henne.

Det har runnit mycket vatten under broarna sedan dess. Teri har gjort avklädda bilder i FHM. Och blivit en Desperate Housewife. Hon är fortfarande vacker men i mitt tycke för spinkig. Nä, tacka vet jag Hatcher anno 1996. Då var den här bilden mest nedladdad på hela internet.

Sen får man givetvis inte glömma hennes episka gästspel i Seinfeld 1993. Such a classic!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvar ingen favorit för mig i Lois&Clark, lite för tillrättalagd. Men i Seinfeldt...Shit den som hade det håret och inte det tunna, stripiga, nordiska fulhåret.

Frau Anna sa...

Ja, håret! Säger bara det.